sobota, 22 czerwca 2013

Płyn micelarny bebeauty


Dzisiaj o bardzo popularnym ostatnio micelu, który miał być wycofany, ale wydaję się że chyba to był jakiś rodzaj chwytu marketingowego. Oby :) Micel dostępny jest w biedronce, jest produkowany przez znana markę Tołpę. Kosztuję jedyne 4,39 za 200ml!


 

Skład:


Na początku emulgatory i bardzo łagodne substancje myjące oraz humektanty nadające nawilżenie (Propylene Glycol) dalej Pantenol czyli prekursor witamity B5 jest substancją aktywną ma działanie przeciwzapalne, przyspiesza procesy regeneracji naskórka.Potem 2 ekstrakty z torfu (peat extract) oraz z malwy (Malva Sylvestris Flower). Disodium EDTA to substancja chelatująca, mająca za zadanie zmiękczanie wody przez tworzenie kompleksów z metalami znajdujacymi się w niej. Na końcu regulator pH i konserwanty.

Opis produktu:

Trochę wkurza mnie metoda otwierania:) ale to jedyny minus. Bardzo podoba mi się jego zapach, chociaż mam wrażenie że po 4/5 butelki trochę się ulotnił. Jak dla mnie jest wydajny był używany u mnie przez 2 osoby cały miesiąc. Na buzi nie zostawia żadnego filmu ani uczucia tłustości. Buzia się po nim nie świeci. Podczas obecnych upałów lubię przetrzeć nim buzię, gdy się bardzo błyszczy lub przed robieniem makijażu-jest dużo lepiej!

Działanie:

   Pozostawia ładnie nawilżoną buzię, wydaję mi się że pomógł mi w pielęgnacji m mojej wysuszonej na wiór buzi. Nie nałożyłabym na nią nic z SLS . Bardzo dobrze zmywa makijaż, z tuszem radzi sobie bez zastrzeżeń. Czasem w ciągu dnia przecieram buzie wacikiem tylko po to aby ją odświeżyć i pozostawić uczucie świeżości i poczuć wokół siebie jego zapach :)

Naprawdę warto! Z pewnością wiele z was go stosowało, jakie macie odczucia?

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...