niedziela, 23 czerwca 2013

Krem intensywnie nawilżający Nivea Baby

Dzisiaj o kremie intensywnie nawilżającym dla dzieci z Nivea.

Opis producenta:

Krem łagodzi i przynosi komfort suchej i wrażliwej skórze. Intensywnie i długotrwale nawilża i odżywia oraz zapobiega nadmiernemu wysuszeniu. 
Dzięki bogatej formule wzbogaconej naturalnymi lipidami Omega 6 i masłem shea, pomaga przywrócić równowagę lipidową skóry i wzmocnić jej barierę ochronną. 
Zapewnia skórze ukojenie i komfort, a dzięki lekkiej konsystencji łatwo się rozprowadza i wchłania.
Nie zawiera alkoholu i barwników. Produkt posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz atest PZH. 


Opis produktu:

Krem ma typowy "dzieciowy" zapach. Dobrą konsystencję i szybko się wchłania. Kosztuję 15 złotych, ale w rossmanie zawsze można upolować jakąś promocję :)
 Skład:
Aqua, Glycerin, C12-15 Alkyl Benzoate, Stearyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Coco-Glycerides, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate, Oenothera Biennis Oil, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Cera Microcristallina, Dimethicone, Paraffinum Liquidum, Sodium Carbomer, BHT, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Parfum.

Nie jest do końca powalający, ponieważ zawiera silikon (co prawda lotny, w naszych podkładach i tak je znajdujemy, więc może nie ma co przesadzać) parafinę, która może zapychać i trochę konserwantów. Ma gorszy skład niż jego rossmanowski konkurent krem Baby Dream. 

Działanie:

Moja recenzja może być nieco nie pełna, bo nie używałam go do twarzy. Nie wiem jak na niej się zachowuję, ale na wizażu czytałam o nim dużo pozytywnych opinii. Ja używałam go na ręcę i jako balsamu do ciała, na szczególne wysuszone fragmenty. Miałam otarte plecy po pieszej 7 dniowej wycieczce i spisał się na nich rewelacyjnie. Dobrze nawilża ciało pozostawia skórę miękką.
Czy wróce ponownie? Jeszcze nie wiem, na razie dalej szukam dobrych nawilżaczy.
Macie jakieś ulubione kremy nawilżające? I co myślicie o Nutri Sensitive?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...